piątek, 11 kwietnia 2014

Jak pozbyć się niemiłego zapachu z lodówki.






Jak pozbyć się niemiłego zapachu z lodówki.

 Do malutkiej miseczki lub spodka wsyp łyżkę sody oczyszczonej i wstaw do lodówki. Soda wchłonie brzydkie zapachy. W razie konieczności wymień na świeżą porcję sody. Zużytą sodę nie wyrzucaj do kosza, wsyp ją do odpływu w swoim zlewie. Stamtąd również usunie ona nieprzyjemne zapachy.  :-)
 Nie zapomnij oczywiście przynajmniej raz na kilkanaście dni dokładnie umyć swoją lodówkę. Do mycia możesz użyć np. roztworu wody z dodatkiem octu.

                     

                                                  Pozdrawiam cieplutko !   :-))


  

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosław Barucki19 stycznia 2019 11:55

    Do lodówki są specjalne pochłaniacze zapachów więc tutaj nie ma problemu. Jednak gdy np. mamy brzydki zapach w całej kuchni to wtedy już jest większy problem. Ja w tym przypadku używam neutralizatora zapachu https://neutralizatoryzapachu.pl/4-restauracje-i-hotele dzięki któremu wiem, że uda się skutecznie pozbyć brzydkiej woni.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również jest taka specjalna zawieszka, która ma za zadanie pochłaniać nieprzyjemne zapachy. Póki co spisuje się ona całkiem nieźle. Ja jeszcze zdecydowałem się na kupno oczyszczacza powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/ aby całe powietrze w moim mieszkaniu było przyjemne dla mnie i moich bliskich.

    OdpowiedzUsuń