sobota, 8 lutego 2014

Jak skutecznie wyczyścić mocno zabrudzony lub przypalony garnek ?


Jak skutecznie wyczyścić mocno zabrudzony lub przypalony garnek ?

 Każdy kto choć trochę zajmuje się kuchnią wie jak czasem trudno jest umyć mocno zabrudzony, przypalony lub zanieczyszczony osadem z kamienia garnek czy rondel. Ja do tego celu posłużyłem się wiertarką z końcówką do polerowania. I muszę przyznać że doskonale się sprawdziła ! Do garnka wsypałem trochę mokrego piasku ( mokrego aby się nie kurzyło i nie uciekał z naczynia ) i polerowałem wiertarką z zamontowaną szczotką do polerowania. Można taż wlać do czyszczonych naczyń trochę chemicznych środków do czyszczenia tego typu zabrudzeń , np. cif, ajax itp. Podczas takiego czyszczenia brud nie ma szans. Mój garnek wygląda teraz jak nowy i niema w nim widocznych zarysowań. Polecam ten sposób czyszczenia naczyń, oczywiście tylko co pewien czas i do mocno zabrudzonych.

                                                      

                       Pozdrawiam !


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz